Friday, August 22, 2008

Steve Jobs stories

Като цяло не се интересувам много от любимия религиозен спор на цялата IT индустрия - Apple ли, M$ ли, Linux ли. Ползвам ги всичките когато обстоятелствата са подходящи (примерно няма да правя Firewall на Windows или пък домейн контролер на Linux - суеверие :)), но ми е интересна историята на всичко свързано с тях. Любопитство.

Та Йовко, който чета с голямо удоволствие, постна един линк към реч на Steve Jobs пред едни студенти от един университет дето се казва Stanford. Някои казват, че тоя университет (college му казват братята хамериканци) бил дъ бест ъф дъ бест, ама не знам - други казват, че от СУ-то по-добро нямало :) Както и да е, та Steve Jobs говори за някои доста интересни неща, като живота, Вселената и всичко останало. Трябва да призная, че човека е стахотен талант пред публика - речта е толкова простичко разказана, че мен поне ме трогна. Интересно е как я чете - според мен тове е за повече драматичен ефект, защото този човек съм го виждал да изнася далеч по-тежки презентации без четене. А и за себе си знам, че някои от изводите които той прави са много близки до моят начин на мислене.

Та речта я препоръчвам - линка е към блог-а на Йовко, щото все пак там го видях.

No comments: