Thursday, October 30, 2008

Футбол

Гледам много английски футбол. Ако не станало ясно от преди няколко поста, луд фен съм на Ливърпул.

По принцип избягвам да говоря на футболни теми защото това си е като да говориш за религия - здрав разум липсва и всичко е само вяра. Освен това имам брат - професионален футболист. А това значи че съм принуден поне малко да разбирам от самата игра, че иначе лошо (който има по-малък брат знае за какво говоря). А за капак на всичко, бях спортен журналист за 2 години откъдето пък се запознах с кухнята (най-вече с отпадната канализация :)) на българския футбол, което доста ме отврати от играта като цяло. Та така.

Ама днес нещо се позачетох по форумите на Диемите и се изкуших да постна какво мисля за Арсен Венгер. Та сега си създавам едно soccer tag-че и почвам да бича коментари за това какво мисля за футбола. Най-вече в Англия. Ама отвреме на време ще плюя пък българския. То малко като на умряло куче нож да се вади де :)

Сега се сещам, че вече съм започнал да пиша за футбол тука. Така, че време е за втория пост - Арсен Венгер, за и против.

No comments: